Krachtig gebed

Een jaar of vijf geleden kreeg ik van Robert Derksen van www.voordeliefdegeboren.nl een krachtig gebed.

Dit gebed helpt je je veld te schonen van negatieve energieën en – invloeden, je frequentie te verhogen en om hogere energieën en invloeden aan te trekken. Het helpt je om op je zielspad te blijven en een positieve, harmoniserende invloed te hebben op zowel je eigen lichaam en emotiewereld als op de wereld(en) om je heen.

In de loop van de tijd zijn er wat dingen uit het gebed verdwenen, heb ik er wat aan toegevoegd en er eigen woorden aan gegeven. Ik raad jou aan hetzelfde te doen bij datgene wat bij jou niet resoneert: vervang het door eigen woorden en maak er je eigen versie van. Zodat je het helemaal in je hart kunt ervaren en de kracht en positieve invloed van dit gebed jou ten deel vallen.

Gebed

God, dank U voor mijn leven en levenslessen

Ik vraag u om het hoogste goed voor mijzelf en voor ….. in overeenstemming met mijn/onze zielenwens en zielspad

Ik vraag U om de energie in mijn cellen en in de atomen in en om mij heen te verhogen tot de allerhoogste frequentie van onvoorwaardelijke liefde en licht. En om mij te omringen en doordringen met Uw witgouden licht van de allerhoogste frequentie van onvoorwaardelijke liefde en licht

Stuur alle energie die niet van mij is gewassen in de bron van onvoorwaardelijke liefde en licht retour afzender (3x )

En laat alle energie die van mij is gewassen in de bron van onvoorwaardelijke liefde en licht naar mij terugkeren (3x)

Alle elementalen, elementaren, entiteiten en grillige geesten dienen mijn veld per direct en pertinent te verlaten, NU (3x).

Ik vraag de goddelijke hierarchie en wezens van de allerhoogste frequentie van onvoorwaardelijke liefde en licht uit om door mij heen te werken (3x)

O God, ik ben Uw nederige dienaar. Laat mij uw instrument zijn van onvoorwaardelijke liefde en licht. Laat mij liefde en harmonie brengen in deze wereld en in de onzichtbare werelden om ons heen. En laat mij het Ware, Goede en Schone op aarde vertegenwoordigen. Geef mij de kracht, de wil en het doorzettingsvermogen om dit doen.

Niet mijn wil maar uw Wil geschiedde.

Plaats een reactie