Kangen water

Wat hebben Beyonce, Brad Pitt, Angela Jolie, Tom Cruise, Steve Tyler (Aerosmith),Demi Moore, Leonardo di Caprio, Anthony Robbins, Bill Gates en Janet Jackson gemeen? Ze drinken Kangen Water!

Kangen water is voor de meesten van ons nieuw, maar het blijkt al 20  jaar te bestaan!

Ik heb er zelf pas onlangs kennis mee gemaakt. In den beginne was ik wat sceptisch. Ik had mijn eigen methode bedacht om water te zuiveren, te vitaliseren en een basische PH waarde te geven. Dat was een hele omslachtige en tijdrovende methode waar ik per dag 8 flessen water mee maakte. Dat water smaakte een stuk beter dan kraanwater en het voelde ook beter om dat water te drinken.

Ik vond het dan ook erg leuk dat Thomas Hawker, een verkoper van Kangen water machines, bij mij thuis wilde komen om mijn water door te meten en te testen. Hij was namelijk ook wel nieuwsgierig naar wat ik allemaal met mijn water deed. En ik was heel erg benieuwd wat dan precies het verschil was tussen Kangen water met een hoge PH en het water dat ik met druppels van Alkalife en Alkazone een hoge PH waarde had weten te geven. Ik kon mij niet voorstellen dat Kangen water nog een hele grote toegevoegde waarde kon hebben.

En inderdaad, na wat testen bleek mijn bewerkte water op allerlei vlakken significant beter te scoren dan mijn kraanwater en mijn gezuiverde water (omgekeerde osmose).

Maar toch bleek mijn water niet te kunnen tippen aan Kangen water, wat vooral te maken had met de ORP waarde (Oxygen reduction Potential). Wat ik ook met mijn water deed, het bleef een positieve ORP waarde hebben, wat wil zeggen dat het het lichaam energie kost en dat het oxiderend werkt. Het Kangen water daarentegen heeft een hele hoge negatieve OPR waarde, wat wil zeggen dat het heel rijk is aan anti-oxidanten.

N.a.v. de test heb ik een paar flessen met Kangen water gevuld en ben het zelf gaan uittesten. Mooie verhalen en positieve testjes zijn leuk maar the proof of the pudding is tenslotte nog altijd the eating. Het effect van Kangen water voelde ik meteen: het was alsof ik Duracell batterijen had gekregen. Ik voelde mij een stuk vitaler en energieker en voor het eerst in mijn leven was ik aan het eind van de dag niet moe. Het leek alsof iemand een lichtknopje in mijn cellen had aangezet.

Na een aantal dagen was mijn Kangen water op en ben ik weer overgestapt op mijn eigen water. Ieder mens heeft zijn eigen bioritme en het ene moment voel je je beter en fitter dan het andere moment, dat gaat met zijn ups en downs; de positieve effecten konden ook toevallig zijn. Maar na een paar dagen miste ik het Kangen water. Ik ben toen het water weer gaan bijvullen en toen voelde ik weer gelijk de energie en de vitaliteit. De lijnen in mijn gezicht werden ook zachter en mijn huid voelde zijdezacht aan. Weer heb ik daarna pauze genomen met Kangen water vanuit het NLP principe dat als iets 1 á 2 keer gebeurt het toeval kan zijn, maar dat als iets 3 keer gebeurt er sprake kan zijn van een patroon. En weer kwam ik erachter dat ik zonder Kangen water een stuk energie en vitaliteit miste. Nadat ik voor de derde keer het water heb bijgevuld en alle positieve effecten weer terugkwamen ben ik niet meer gestopt met het drinken van Kangen water.

Wat is het wonder van Kangenwater? Ik heb een paar videootjes opgezocht waarin een dame in ‘Jip en Janneke’ taal uitlegt wat Kangen water doet.

(Let op: de videootjes spelen af na elkaar want ze blijken niet afzonderlijk plaatsbaar)

In het kort komt het hier op neer:

1)      Het verhoogt je PH waarde van zuur naar basisch. Een hoge zuurgraad wordt geassocieerd met allerlei aandoeningen. In een basisch milieu vinden veel ziekten geen voedingsbodem.

2)      Het water werkt zeer anti-oxiderend en heeft een ´anti-aging´ effect

3)      Het heeft een zeer positieve werking op je darmen: het verwijderd slakken uit je darmen en ziek darmweefsel heeft de kans om te herstellen.

4)      Het water is beter opneembaar voor je lichaam door microclustering

5)      Het kan zelfs helpen bij afvallen. Zie dit filmpje waarin Anthony Robbins (zelf een Kangen water drinker) uitlegt waarom afvallen bijna onmogelijk is als je verzuurd bent

Niet alleen mensen met gezondheidsklachten of die minder snel willen verouderen hebben profijt van Kangen water, ook voor mensen die sporten schijnt Kangen water heel heilzaam te zijn. Sporten draagt namelijk bij aan verzuring!

Dit is de reden dat onder andere de Yankees Kangen water gebruiken. Ze kunnen langer trainen, herstellen snel, zijn flexibeler en hebben minder blessures.

Voor degene die meer uitleg willen over Kangen water:

Een arts die uitleg geeft over Kangenwater:

Directeur van het Amerikaanse anti kanker instituut over Kangen water:

Tenslotte heb ik nog een aantal meer wetenschappelijke PDF’s over Kangen water die ik je toe kan sturen.

Zelf heb ik (nog) geen Kangen machine omdat ze nogal prijzig zijn (rond de 3000 euro). Er zijn goedkopere exemplaren op de markt, maar die bezuinigen op essentiële onderdelen om de prijs te drukken. Het echte Kangen water komt van Enagic.

Gelukkig zijn er mensen die hun Kangen water met anderen willen delen. Op de website www.seethelighthouse.org kun je op de homepagina een overzicht zien van Kangen water tappunten. Voor een kleine vergoeding per liter (ca. 50 cent) kun je het water daar tappen.

Ik heb nu al een ‘pool’ met mensen die om de beurt naar zo een tappunt rijden om water te halen. Maar mijn droom blijft het om een eigen machine te hebben. Je kunt er namelijk ook water mee maken waarmee je zonder chemicaliën kunt schoonmaken en water wat perfect is voor huid en haar. Ook kun je met Kangen water bestrijdingsmiddelen beter van groenten en fruit afspoelen. Bestrijdingsmiddelen op groenten en fruit zijn namelijk vaak op oliebasis. Als je met je kraanwater de bestrijdingsmiddelen er zo af kunt spoelen kan een regenbui dat ook. In praktijk blijken bestrijdingsmiddelen na een goede wasbeurt onder de kraan vaak nog gewoon op je groenten en fruit te zitten!

Tenslotte nog een videootje van een man die zo geïnspireerd is geraakt door Kangen water dat hij zijn gedachte dat Kangen water ook kan helpen bij het verhogen van bewustzijn op Youtube heeft gezet

13 gedachten over “Kangen water”

  1. hoi, ik zou ook graag Kangen water willen proberen. Het dichtstbijzijnde tappunt op de Lighthouse site is in Soest. Maar je vertelde laatst dat er misschien een tappunt dichterbij zou komen? Is daar al iets over bekend? Oja, wil je ook de oefeningen (organen) van de workshop nog mailen?
    groetjes, Patries

  2. Hallo Judith, wat fantastisch om jouw verslag te lezen. Het komt precies overeen met mijn bevindingen.!! Ik heb ongeveer 3 maanden bij Niburu mogen tappen en mijn energie zowel als mijn bewustzijn gingen in enorme vaart omhoog. Ditzelfde heb ik een jaar geleden ook al ervaren. Nu het tappunt er niet meer is, ben ik sinds 3 weken weer terug naar kraanwater en het verschil in energie maar ook geestelijke gesteldheid is enorm. Op zoek naar eventuele tappunten kwam ik bij jouw blog terecht. Dank je dat je dit kenbaar maakt incluis de website voor andere tappunten, want helaas de kosten van aanschaf zijn voor mijzelf nog niet te betalen.
    hartegroet Alicia

    1. Hoi Alicia,

      Leuk dat je je bevindingen schrijft! Ik heb zelf ook geen geld voor het apparaat vandaar dat ik net zolang bezig ben geweest met mensen in mijn omgeving enthousiasmeren tot er iemand was die een machine aanschafte. Hele goed tactiek hahaha. Nu heb ik samen met die persoon een eigen tappunt-roulatiesysteem waarin ik zakjes verzamel, bij haar ga tappen en gevulde zakjes weer aflever. Iedereen blij. Als jij zoveel profijt hebt bij het water kun je misschien zelf ook wel mensen in je omgeving enthousiast maken. Scheelt een hoop rijden en gedoe. Ik ging ook eerst elke keer helemaal naar Soest rijden: best een hele onderneming (klein uurtje rijden enkele reis). Ik wist trouwens niet dat het Niburutappunt niet meer is. Zonde! Ik hoop dat je ondertussen al weer ergens water kunt tappen. Waar kom je vandaan? Warme groetjes, Judith

  3. Leuk bij elkaar gezochte info. Wij hebben een Kangen apparaat in Muiderberg. Mocht iemand om de hoek wonen……
    Inmiddels is het mogelijk om een Kangen apparaat op afbetaling te kopen en is de Kangen Junior voor rond de 1100 euro ook op de markt. Die maakt alleen geen 2.5 Zuur of 11.5 Basisch water, maar wel de drinkwaarden: 7.0/8.5/9.0 en 9.5.
    Afgelopen zaterdag was ik in Rotterdam naar een geweldig congres over Kangenwater met diverse prima sprekers. Werkelijk de moeite waard. Mocht je voor zoiets belangstelling hebben mail me dan zodat ik je dan (gratis) kan uitnodigen.. Waarschijnlijk over een half jaar zal dit wel weer worden herhaald. Hartelijke groet Carla de la Rive Box
    carla@delarivebox.nl

  4. Over geïoniseerd water ben ik erg te spreken. Er zijn echter ook andere goede apparaten te koop die aanzienlijk minder kosten dan het Kangen-apparaat. Wat mij tegen staat van de kangen-verkoopwjze is dat uit de opbrengst van de verkoop van zo’n Kangen apparaat het nodige geld verdwijnt in de portemonnee’s van anderen die al eerder in het distributieverkoop-netwerk zijn gestapt.. Overigens woon ik in Almere en als er niet teveel mensen zijn die langs willen komen om geïoniseerd water uit een kwaliteitsapparaat te proberen kunnen zij het een tijdje gratis proberen.

  5. Ik ben zo blij met het Kangen water!! Ik had eerst een goedkopere variant gekocht, een Jupiter, maar daar heb ik nooit enig effect van gevoeld en na anderhalf jaar, kwam er ook geen alkalisch water meer uit, maar gewoon neutraal met een lage ORP een geen microclustering effect. Dit apparaat koste mij zo’n 1000 euro en was vrij snel niks meer waard. Uiteindelijk een dure les. Kangen gaat levenslang mee 🙂

    Ik vind het altijd zo jammer dat mensen op het verkoopsysteem afgeven. Zo sta je toch ook niet in een winkel als je kleding of een tv koopt? Wat denk je dat daar wel niet aan verdiend is door alle tussenpersonen/distributeurs tot het moment dat jij het koopt?

    Iedereen die een apparaat heeft gekocht kan een commissie ontvangen als zij dit met iemand hebben gedeeld. Waarom mag iedereen wel geld verdienen aan alles wat er te koop is in een winkel, maar als het op een ” deel het met een vriend” manier gaat, dan is het in 1 keer een zonde geworden.

    Ik vind dat je juist beloond mag worden als je iets goeds deelt met anderen 🙂

    Ik heb inmiddels een Facebook pagina gemaakt met Tips en Testimonials. Als je het leuk vindt kom daar eens kijken ( http://www.facebook.com/kangenwatertips )

    Ik wens iedereen een goede gezondheid met het drinken van Kangen water!

  6. Hoi Judith en andere lezers van de blog…
    Zelf ben ik in oktober 2013 in aanraking met het Kangen water gekomen. Heerlijk zacht water om te drinken en allerlei succesverhalen van andere gebruikers. Zo’n apparaat wil ik ook. Op internet las ik vervolgens heel veel positieve en negatieve verhalen over Kangen water en apparaten. Dan weet je dus nog niks. De reden om zelf maar uit te proberen of de succesverhalen kloppen. Ik gebruik het water nu een aantal maanden met dezelfde en veel andere positieve ervaringen. Het gebruik van het water in mijn eten en drinken maakt dit een stuk smakelijker. Ook een maandje gestopt en weer opnieuw gestart. Dezelfde ervaringen als Judith, een hoop meer energie en een zachtere huid; met recht weer beter in mijn vel..

    Afijn, om een lang verhaal kort te maken; ik ben overtuigd en sinds een week in het gelukkige bezit van een Leveluk SD 501 Kangen water apparaat.

    Mensen die in Almere-Buiten een tappunt zoeken, mogen me bellen (06 13604848).

    Warme groet Rolf Wagenaar
    email: rolf_wagenaar@hotmail.com

  7. Graag zou ik als belangstellende voor het Kangenapparaat de resultaten ontvangen van een door een onafhankelijk – en gecertlficeerd laboratorium uitgevoerd onderzoek inhoudende het doel en de opgezet van het onderzoek en uiteraard naar welke stoffen is gekeken en welke stoffen, in welke mate uit het leidingwater worden verwijderd.

    Gaarne van u vernemende,

    met vriendelijke groet,

    Wim J. Verbrugge

  8. Ik ben sinds oktober afgelopen jaar in het bezit van een K8 Kangen Water machine, de sterkste uit de reeks van Enagic. Van tevoren heb ik veel onderzoek gedaan omdat ik het erg duur vond, maar andere leveranciers kunnen niet tippen aan deze kwaliteit en levensduur, dus is het het geld zeker waard.

    Ondertussen heb ik het al gratis weggegeven aan zo’n 30 mensen die het wel eens wilden proberen en de resultaten zijn echt verbluffend. Tot nu toe hebben zelfs 10 mensen adhv hun ervaringen een Kangen Water apparaat aangeschaft, dat zegt voldoende.

    Ik woon in Lottum, een klein dorpje in Noord-Limburg. Iedereen die dat wil kan het bij mij een maand lang gratis komen ervaren. Wanneer je verder weg woont is er de mogelijkheid om gebruik te maken van mijn uitleenapparaat. Mocht je dat willen mag je contact met me opnemen:

    Ervaren is geloven!

    Ruud Nijssen
    06-48072680
    ruud@kangenwaterlimburg.nl

Geef een reactie

